
Bine de știut, atunci când vei dori să folosești contravaloarea Voucherelor de Vacanță
Te rugăm să ne trimiți din timp un email cu solicitarea către adresa bMore@bMore.ro în care să menționezi:
- locația preferată
- perioada
- tipul de cameră
- tipul de masă (mic dejun, demipensiune, all inclusive)
- numărul de adulți și numele complet și corect
- numărul și numele complete și corecte ale copiilor, precum și data nașterii
- necesitarea unor servicii suplimentare (pat suplimentar, preluarea costurilor pentru servicii suplimentare etc.)
Dacă ne ceri sfatul, noi îți propunem doar locațiile testate personal sau de către oaspeții noștri 😊
Îți recomandăm să fii informat/ă întotdeauna și te rugăm să verifici pe booking.com după disponibil și caracteristicile preferate de tine, exact locația pe care dorești să o rezervăm. Este important să citești review-urile! Acești pași ne ajută reciproc să optimizăm timpul alocat selecției unei locații.
Recomandare: te rugăm să alegi în principal hoteluri sau pensiuni. În general apartamentele și casele de vacanță nu emit factură și unele dintre ele nu au date de contact publice pentru a iniția colaborarea. Dacă, totuși alegi un apartament, este important ca unitatea să permită achitarea sejurului în avans. Colaborarea cu unitățile care permit doar plata la locație, NU este posibilă.
Pentru a putea intermedia o tranzacție, furnizorul trebuie:
- să fie autorizat de Ministerul Turismului
- să aibă date de contact valide pe Google, pe site-ul propriu sau pe pagina de facebook
- să emită factură și de preferat să fie plătitor de T.V.A. pentru optimizarea costurilor
- să permită plata în avans prin booking.com (în cazul apartamentelor)
Obiectul nostru de activitate este business travel. Am început activitatea în 2016 cu o orientare exclusivă către business travel și aceasta este specialitatea noastră. În perioada pandemiei însă, existența Voucherelor de Vacanță ne-a ajutat să supraviețuim așa că ne dorim să vă ajutăm să le folosiți cu mare drag și ne place să găsim soluții 😊
Costul serviciilor: conform legislației în vigoare nu poate fi mai mare de 10%. Pentru multe dintre locații avem negociate contracte cu costuri mai bune decât cele de recepție, ceea ce înseamnă că taxa de serviciu pentru acestea va fi întotdeauna inclusă în costul propus. Dacă vei alege o locație cu care nu avem încă o colaborare activă, vom face toate demersurile necesare ca să obținem tarife competitive.
Unii oaspeți aleg să rezerve direct la locație și noi doar preluăm costurile, dacă locația respectivă nu acceptă Vouchere de Vacanță. Costul intermedierii va fi va fi de 10% dacă locația este plătitoare de T.V.A. sau 10% + TVA, dacă locația nu este plătitoare de T.V.A.
Procedura de preluare a costurilor suplimentare: dacă se dorește preluarea costurilor suplimentare, va trebui să avem confirmarea din partea locației. Practic se va trece pe cameră orice consumație suplimentată (mese, băuturi masaj, alte servicii) și la checkout se va menționa că plata lor va fi preluată de către Business Trips and More S.R.L. Costul intermedierii pentru serviciile suplimentare va fi 10% dacă locația este plătitoare de T.V.A. sau 10% + TVA, dacă locația nu este plătitoare de T.V.A.
Orice request poate fi preluat în limita timpului disponibil, deoarece pot fi perioade foarte aglomerate în care prioritare sunt acțiunile de business.
Caracteristicile generale ale serviciilor de cazare: serviciile de cazare cu/fără mic dejun sunt achitate în avans sau achitarea lor către unitatea de cazare, este garantată de către Business Trips and More S.R.L sau de către furnizorul intermediar ar rezervării, după caz. Niciodată nu ar trebui să achitați la recepție contravaloarea cazării, dacă noi v-am făcut rezervarea. Este posibil să se solicite taxa de oraș la recepție, acolo unde nu este inclusă (nu toți furnizorii menționează dacă este sau nu inclusă, iar legislația locală poate suferi modificări inopinate). Recomandăm ca întotdeauna să existe o sumă de bani disponibilă, pe un card de credit pentru a garanta camerele (unitatea de cazare are obligația să ramburseze garanția la checkout) – unele unități de cazare practică această metodă. Garantarea camerelor nu se face pentru costul cazării, ci pentru bunurile din minibar, eventuale servicii extra solicitate, deteriorarea camerelor etc.
Penalizare de anulare sau rambursare a serviciilor: între 10% și 100%, în funcție de politica unității de cazare sau a furnizorului.
Orice reclamație sau nemulțumire se va transmite direct către conducerea unității de cazare, în timp util, pentru a permite remedierea problemelor sesizate. În cazul în care problema reclamată nu a putut fi rezolvată, oaspetele, înainte de plecarea din unitatea de cazare, va depune în scris reclamația la recepție, în două exemplare, din care un exemplar se va înapoia cu semnătura de primire a recepționerului de serviciu. Nu pot fi luate în considerare reclamațiile făcute ulterior plecării din unitatea de cazare.
Business Trips & More
SC Business Trips and More SRL
Str. Garoafei, nr. 24, 1 decembrie, județul Ilfov
J23/3152/2024 | 36315573